kontakt adresa

sve svoje upite možete postaviti na ovu adresu:
ridert@optinet.hr
Arhiva
« » sij 2012
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
geo

 
TagList
Nema zapisa.
Nema zapisa.
blog
Nema zapisa.
Brojač posjeta
474383
TagCloud
info

free statistics
Blog
srijeda, siječanj 25, 2012
From: 
Sent: Monday, January 23, 2012 9:00 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: Pitanje i molba za odgovorom na mail
 
Otac je meni i bratu darovao stan. Brat se odriče svog dijela stana. Moram li ja prilikom prepisivanja stana platiti kakav porez?

Hvala na odgovoru

_____________________________________________________________
Porez na promet nekretnina (stana) će te platiti-budući se ovdje  ne radi o poljoprivrednom zemljištu-a kako je to izričito  navedeno u članku 13 stavak 1 točka 2 Zakona o porezu na promet nekretnina  (Redakcijski pročišćeni tekst, 'Narodne novine', br. 69/97, 153/02, 22/11) i  Odluka USRH - 'Narodne novine', br. 26/00)


Izvod iz Zakona o porezu na promet nekretnina


3. Porezna osloboðenja pri nasljeðivanju, darovanju i drugom stjecanju nekretnina bez naknade
Èlanak 13.
Porez na promet nekretnina pri nasljeðivanju, darovanju i drugom stjecanju nekretnina bez naknade ne plaæaju:
1. braèni drug, potomci i preci te posvojenici umrlog ili darovatelja,
2. braæa i sestre, njihovi potomci te zetovi i snahe ostavitelja ili darovatelja kada nasljeðuju ili primaju na dar poljoprivredno zemljište, ako im je poljoprivreda osnovni izvor prihoda,
3. braæa i sestre, njihovi potomci te zetovi i snahe ostavitelja ili darovatelja, kada nasljeðuju ili primaju na dar nekretnine, ako su s ostaviteljem ili darovateljem živjeli u gospodarskoj zajednici u vrijeme izgradnje graðevine, stjecanja druge nekretnine, ostaviteljeve smrti ili primitka dara. Gospodarskom zajednicom, u smislu ovoga Zakona, smatra se zajednièko stjecanje prihoda i imovine te raspolaganje prihodima i imovinom koja se nasljeðuje ili daruje,
4. pravne i fizièke osobe kojima Republika Hrvatska ili jedinica lokalne samouprave i uprave daruje, odnosno daje nekretnine bez naknade radi odštete ili iz drugih razloga u svezi s Domovinskim ratom,
5. bivši braèni drugovi kada ureðuju svoje imovinske odnose u svezi s rastavom braka

ius @ 12:27 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
srijeda, siječanj 18, 2012
From: 
Sent: Wednesday, January 18, 2012 10:56 AM
To: ridert@optinet.hr
Subject: Nasljedstvo po pokojnoj tetki

Ljubazno molim za savjet:
 
Sestra moje majke bila je u braku u kojem nije imala djece. Njezin suprug nije nas obavijestio ni o njezinoj smrti.
Brača i sestre pokojnice svi su također umrli,
   pitanje: pravni nasljednici osim supruga jesu ili nisu nečaci pokojnice?
 
Zanima me, dali mi poslije smrti tetinog supruga-osim njegovih krvnih srodnika i pravnih nasljednika (dece nema)
imamo pravo na nasljedstvo , i mi koji smo nečaci njegove (davno pokojne) supruge?
 
Teta je uvijek govorila, da če misliti na nas, da ima ušteđevine, ima i kuču,...no njezin suprug, koji je još živ, nije nas ni obavijestio kad je sporovod.... mi živimo u inostranstvu!
 
Imamo li mi kakva prava nakon njegove smrti? I ako imamo-kako jih steći?
Brača od tetinog muža, takodjer jesu ili pokojni ili veoma stari a i oni su koliko mi znamo bez djece.
Navodno postoji jedna pra-nečaka u Americi! Da li je ona jedini naslednik?
________________________________________________________________________________________
 Neće to ići na taj način.Odoste vi do neke pra nećakinje..............
No,vidimo kako je
Vidite –postoji –jedan zakonom uređeni način nasljeđivanja.
Ako je stanje slijedeće- kao ste napisali………..iza pokojnice ostao samo suprug,nema potomke, roditelji  umrli – ………….u tako zatečenom  stanju –nadživjelom zakonitom  suprugu(a Vašem tetku) pripada -u cijelosti imovina  iza  pomenute pokojnice
A po njegovoj smrti- nega u potpunosti nasljeđuju nasljednici po njegovoj liniji-a ne po liniji pokojnice
Da iza njene smrti-Vaše tete-sve  pripada Vašem tetku-a  njenom suprugu-dajem izvod iz Zakona o nasljeđivanju RH-N.N.48/03,163 35/05

2. Drugi nasljedni red
Ostaviteljevi roditelji i bračni drug
Članak 11.
(1) Ostavitelja koji nije ostavio potomke nasljeđuju njegovi roditelji i njegov bračni drug.
(2) Ostaviteljevi roditelji nasljeđuju jednu polovicu ostavine na jednake dijelove, a drugu polovicu ostavine nasljeđuje ostaviteljev bračni drug.
(3) Ako su oba roditelja umrla prije ostavitelja, bračni drug nasljeđuje cijelu ostavinu.
(4) Ako iza ostavitelja nije ostao bračni drug, ostaviteljevi roditelji nasljeđuju cijelu ostavinu na jednake dijelove.
(5) Ako je jedan ostaviteljev roditelj umro prije ostavitelja, dio ostavine koji bi mu pripao da je nadživio ostavitelja nasljeđuje drugi roditelj.

ius @ 15:46 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, siječanj 13, 2012
From: 
Sent: Thursday, January 12, 2012 1:51 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: upit

 

Poštovani, 

molim vas za informaciju.

Prelazio sam granični prijelaz hr/bih 4 dana nakon isteka roka valjanosti osobne iskaznice.

Dobio sam prekršajni nalog u kojem piše da moram platiti kaznu u visini od 1100 kn. Da li imam šanse izbjeći to plaćanje.

HVALA!!!

_____________________________________________________

Formalnopravno –vi   možete  podnijeti  prigovor-no" nema tu kruha” Okolnosti pod kojima se  to dogodilo i norma u  u Zakonu (članak 24 navedenog Zakona) kaznit će se,a ne može se kazniti-  gotovo nikako Vam ne daje   neki prostor za “manevar” koji bi išao na Vašu korist

Osobno Vam savjetujem slijedeće-čujte se  s prekršajnim sudom-koji je izdao prekršajni nalog I s njima se dogovorite- plaćanje u nekoliko rata.To će biti najbolja opcija.Druga strana-uvažit će usmeno Vašu molbu za  plaćanjem  u rate

Bolje je pogledati istini u oči ,nego se zavaravati i odgađati problem  –ulaganjem pravnih lijekova

 

No-vi –unatoč svemu -možete uložiti prigovor-ali ,po meni,to nikuda ne void

Dolje ispod  -dao sam vam  izvode iz Zakona o osobnoj iskaznici,a koji se odnose na Vaš slučaj

Izvod iz Zakona o osobnoj iskaznici   pročišćeni tekst zakona

NN 11/02, 122/02, 31/06

Članak 5.

Osoba se ne smije služiti osobnom iskaznicom ako:

1. su se promijenili osobni podaci osobe,

2. slika na osobnoj iskaznici više ne odgovara izgledu osobe,

3. je oštećena ili iz bilo koje­ga drugog razloga ne služi svrsi.

Osoba je dužna podnijeti zahtjev za izdava­nje osobne iskaznice u roku od 15 dana od dana nastupa­nja okolnosti iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 24.

Novčanom kaznom od 3.000,00 do 4.500,00 kuna kaznit će se za prekršaj osoba:

1. koja se služi osobnom iskaznicom kojom se ne smije služiti (članak 5. stavak 1.),

2. koja podnese zahtjev za izdava­nje osobne iskaznice s netočnim ili neistinitim podacima (članak 12. stavak 1.),

3. koja zakonom ovlaštenoj osobi odbije dati na uvid osobnu iskaznicu (članak 15. stavak 1.),

4. koja osobnu iskaznicu da drugome da se ­njome služi kao svojom ili se služi tuđom osobnom iskaznicom kao svojom (članak 15. stavak 2.).

 

 

ius @ 13:47 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, prosinac 29, 2011
From: 
Sent: Monday, December 26, 2011 1:03 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: upit

Poštovani,

javljam vam se sa upitom vezanim uz ostavinsku raspravu i nasljeđivanje.

Nakon majčine smrti, održana je ostavinska rasprava. Zajedno sa ostalih 4 braće i sestara nismo se uspjeli dogovoriti oko podjele zemljišta.

Međutim, prije svoje smrti, majka je meni darovala kuću koja sada stoji na moje ime. Kako se braća i sestre ne slažu ni s tim, to su i napomenuli na ostavinskoj raspravi.

Sada je stiglo rješenje ostavinske rasprave koje među ostalim spominje i tu činjenicu - da se braća i sestre ne slažu da je kuća na meni (iako je darovana!), te da imaju rok od mjesec dana ukoliko žele ulaziti u pravni spor. Zanima me koliko uistinu pravo imaju tužiti me i kolike su im zapravo šanse da mi darovanu kuću oduzmu?
______________________________________________________________________________
 


Ukoliko ste od suda dobili takvo rješenje kako ste naveli-da,braća i sestre imaju pravo  u  ,po rješenju,navedenom roku, podići tužbu radi  povrede nužnog dijela.

On bi iznosio-ovako Vas četvero-1/4 bi bila redovno-a   nužni dio iznosi polovina od redovnog  -znači svatko po 1/8 kuće-tako da je to ukupno-3/8 kuće

Sasvim realne šanse da uspiju

Budite pametni pa probajte to mirno riješiti-sudovanje Vam je bespotrebno

ius @ 11:18 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, prosinac 16, 2011
From:
Sent: Thursday, December 15, 2011 9:56 AM
To: ridert@optinet.hr
Subject:

Molim Vas za savjet,

Da li se smatra poreznim oslobođenjem od plaćanja poreza na promet nekretnina temeljem Čl .13 , kada kćer daruje dio svojeg suvlasništva u nekretnini majci koja već posjeduje dio

Te iste nekretnine?

Hvala

_________________________________________________________________________

Pošto je majka predak kćeri - ne postoji  obaveza plaćanja poreza – a kako je to naznačeno-izvodom iz  dolje navedenog zakona,a koji ste i vi naveli

Izvod iz Zakona o porezu na promet nekretnina(Redakcijski pročišćeni tekst, 'Narodne novine', br. 69/97, 153/02, 22/11)

3. Porezna oslobođenja pri nasljeđivanju, darovanju i drugom stjecanju nekretnina bez naknade  

Članak 13.

Porez na promet nekretnina pri nasljeđivanju, darovanju i drugom stjecanju nekretnina bez naknade ne plaćaju:

1. bračni drug, potomci i preci te posvojenici i posvojitelji koji su u odnosu na umrlog ili darovatelja,

2. pravne i fizičke osobe kojima Republika Hrvatska ili jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave daruje, odnosno daje nekretnine bez naknade radi odštete ili iz drugih razloga u svezi s Domovinskim ratom,

3. bivši bračni drugovi kada uređuju svoje imovinske odnose u svezi s rastavom braka.

 
ius @ 08:06 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
utorak, prosinac 6, 2011
From:   
Sent: Saturday, December 03, 2011 10:48 PM
To: ridert@optinet.hr
Cc:  
Subject: xxxxxxxxxxx

Poštovani,

Moj otac je nastradao u jednom tada velikom poduzeću, sad je pretpostavljam ugašeno.

Bilo je to prije 19 godina. Iako je moj pokojni djed pokušao saznati istinu šta se dogodilo

nikad nije saznao. Sve se zataškalo a nama je rečeno da je imao srčani udar, iako smo

sumnjali na strujni udar.

Sada nam je njegov tadašnji kolega i više njih reklo istinu tj. da je dok je nešto popravljao

Isključio sklopku struje da bi je valjda nenamjerno jedan kolega uključio i tako je

nastradao. Nikada nismo dobili nikakvu oštetu i ja, brat i mama smo živili od 1000

kuna mirovine. Vodili smo nekakav spor ali od toga ništa osim neistine i vjerojatno

potplaćivanja da se zataška.

Molim Vas dali se sada išta može napraviti.

Hvala puno.

______________________________________________________________________________

Potraživati naknadu  nakon toliko vremena(19 godina) ne donosi  nikakav uspjeh-jer je već odavno –od kritičnog događaja -nastupila zastara

Izvod iz Zakona o raduNN 149/09, 61/11

Zastara potraživanja iz radnog odnosa

Članak 138.

Ako ovim ili drugim zakonom nije drukčije određeno, potraživanje iz radnog odnosa zastarijeva za tri godine.

ius @ 21:01 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
srijeda, studeni 9, 2011
ius @ 15:42 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
četvrtak, studeni 3, 2011
ius @ 19:21 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
petak, listopad 21, 2011
ius @ 13:02 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
From:   
Sent: Thursday, October 20, 2011 1:45 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: Ostavina - nakon oceve smrti

 

Postovani,

Da li biste mi mogli odgovoriti na sljedece:

Nakon oceve smrti ostala je majka sa 4 djece. Na koji dio imaju djeca pravo ukoliko se prihvataju nasljedstva?

Unaprijed hvala na odgovoru.

S postovanjem,

_________________________________________________________________________________

 

Ako je otac bio vlasnik imovine 1/1-formalnopravno po vlasničkom listu-nasljeđuje se na pet dijelova-svatko u 1/5

Istina-otac je zapisan  kao 1/1-no, majka može na ostavinskoj raspravi  reći da je ona   pola imovine vlasnik.Bilježnik/sudac prekida ostavinu i upućuje  je na parnicu protiv Vas-ostalih  nasljednika.U  parnici mora dokazati  da je ona  vlasnica /suvlasnica- ½ zajedničke imovine u stvarnosti -(podizanje djece se smatra se kao ravnomjeran  doprinos  zajedničkom imovnom stanju,a čime se sud   redovno rukovodi))

Ako je to tako-ja vam predlažem-nemojte ulaziti u parnicu-budite svojoj majci  prava djeca- odrecite se svi u njeno ime  svatko svoga dijela –tako da majka ima svoju polovinu plus  1/5 (to se da izraziti razlomcima-na početku bi bilo 12/20-majka-svatko od Vas 4 puta po 2/20

Po odricanju-Vaša volja-majka bi imala(a kako je najpravednije) 16/20-a  vi  4 puta po 1/20

To bi bilo najpravednije-Ako je sve u redu(odnosi i sl. I bez svađe I s poštovanjem djece prema svojoj majci u starosti

______________________

No,ako je majka-zapisana   u vlasničkim knjigama kao  suvlasnik u ½ dijela s ocem-tada  se dijeli na pet jednakih dijelova samo očev dio i sve se riješava  na ostavinskoj raspravi

 

 

ius @ 11:36 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, listopad 20, 2011
From:   
Sent: Friday, October 07, 2011 10:53 AM
To: ridert@optinet.hr
Subject: ostavina

Štovani!

Ja i moja supruga smo treće životne dobi i mi smo odlučili da onaj koji prvi umre ostavlja neprikosnoveno svu pokretnu i nepokretnu imovinu onome koji ostaje.

Kako imamo dvje kčerke  koje su situirane i pitanje glasi koja su njihova prava,poslije smrti jednog od roditelja.Onaj roditelj koji ostaje ima namjeru da porazgovara

sa djecom i želi da se kćerke brinu o ostalom roditelju te da će onda dobiti svaka po polovicu imovine.Ako se one ne mogu dogovoriti,da li ima preostali roditelj dati imovinu onome koji će se o njemu brinuti do smrti?

 _______________________________________________________________________

Ne ide to tako

Po smrti jednog od supružnika- njegovu imovInu-naslijeđuju na jednake dijelove-drugi bračni drug i kćeri na jednake dijelove-znači svatko po 1/3 dijela  imovine

Da bi po smrti jednog bračnog druga-drugi supružnik u potpunosti  ga naslijedio-napravite između sebe ugovor o uzdržavanju . Po smrti jednog supružnika- drugi preživjeli supružnik može  napraviti  s jednom kćerkom ili obje   ugovor o uzdržavanju- a po kojem će cjelokupna  imovina  na davateljicu ili davateljice uzdržavanja  –tek poslije smrti prijeći na   njeno/njihova- ime/imena i-vlasništvo/suvlasništvo.

ius @ 14:06 |Komentiraj | Komentari: 0
From:   
Sent: Friday, October 14, 2011 10:05 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: naplata alimentacije djedu

Poštovani,
moj djed je dobio poziv na sud za plaćanje alimentacije izvanbračnom djetetu mog oca. Prvi puta čujem za ovaj zakon i zanima me postoji li kakva mogućnost da djed izbjegne plaćanje alimentacije? Moj otac je nezaposlen, ali radno sposoban, i star  godina! Možda bih razumjela ovaj zakon da se radi o maloljetnicima za koje su još uvijek odgovorni roditelji, ali ovo je apsurdno. Molim Vas odogovorite koja su prava mog djeda koji "ni kriv ni dužan" mora plaćati za neodgovorne postupke svog sina, a koji je i sam djed?

__________________________________________________________________________________

Malo je neobično-ali unazad nekoliko godina-točnije   po izmjenama  Obiteljskog zakon/N.N. 107/07  normirana je ta mogućnost -intencija zakonodavca je  vjerovatno bila- uvesti  snažnu  socijalnu komponentu-odnosno da dijete ne  ostane ,po mogućnosti, bez  uzdržavanja

A po samom slučaju-kako ste opisali djedovu imovnu situaciju-mjerodavna je sudska odluka Da li će i biti presuđen na obavezu uzdržavanja -s obzirom na svoje imovno stanje-to je  druga stvar

Dolje ispod –dan je izvod iz  izmjena Obiteljskog zakona (N.N-107/07)

Članak 14.

Članak 216. mijenja se i glasi:
»(1) Ako roditelj ne uzdržava dijete, baka i djed po tom roditelju dužni su ga uzdržavati prema odredbama članka 209.-211. ovoga Zakona.
(2) Odredbe članaka 212.a do 212.c. ovoga Zakona na odgovarajući se način primjenjuju i na obvezu bake i djeda iz stavka 1. ovoga članka.«

ius @ 09:47 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, listopad 4, 2011

Sent: Tuesday, September 20, 2011 9:58 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: rok za pokretanjem parnice i ovrha

Osoba je fizički napadnuta i nanesene su joj lakše tjelesne ozljede.
Pokrenuta je privatna tužba zbog kaznenog djela i donesena pravomoćna presuda uz naknadu dijela štete.

Okrivljenik nije platio, lagao je na sudu o zaposlenju (postoji li kazna za to?).
Ne radi i nema imovine.
Negdje sam pročitao da postoji mogućnost upita ovršeniku da popiše svoju imovinu?
Ovo nije zanimljivo zbog same imovine nego zbog kazne koja postoji u slučaju neodgovora a koja je poveća ako ne griješim.
Ako sam u pravu na temelju te presude unutar 10 godina treba podnijeti ovršni prijedlog sudu?
Jednom kad se podnese neovisno o tome hoće li ovršenik imati sredstava ovrha se može provesti kad tad i nema zastare?
Tko snosi troškove pokretanja ovrhe, tj. da li onaj koji pokreće mora platiti sve a zatim se natezati s ovršenikom ili se može staviti u ovrsi da ovršenik plaća ovrhovoditelju (odvjetnik, bilježnik...)

Konkretno me zanima postoji li rok za pokretanjem parnice za naknadu materijalne i nematerijalne štete?
Tko plaća troškove parnice, odvjetnika, vještačenja? (naposljetku onaj tko izgubi ali  da li onaj koji pokrene postupak mora to sve prvo platiti pa opet se naganjati za novac s okrivljenim

_____________________________________________________________________________________________

Vi to- dosta napričaste

Prvo kazneno-okrivljenik se ima  pravo na sve(dopuštene) načine braniti………..pa i laganjem-odnosno davanjem  iskaza koji ne odgovara pravom stanju-na početku ispitivanja i u toku rasprave-davanjem odgocora na postavljena pitanja

Vama je na raspolaganju-prigovori u toku rasprave  ili po završenom postupku- žalba

Što se tiče naknade štete- naknade štete prouzročene kaznenim djelom  - podnosi se  tužba za naknadu štete-a po dobijenoj presudi po naknadi štete-ide se ovrhom-a kada se podnese  prijedlog za  ovrhu i donese pravomoćno rješenje o ovrsi  -to vrijedi 10 godina-ako se prije isteka 10 godina podnese ponovno  rješenje za ovrhu-a da ne bi došlo do zastare-po novom rješenju o ovrsi-ovrha na imovini se produžava na još deset godin

Ovo je ujedno i  odgovor neke  na upite(preko 15 svaki dan) koje dobivam –( vrlo,vrlo,vrlo malo stavljam na blog) konkretno oko zastare u građanskom pravu

U građanskom pravu ne postoji- pojam relativne –niti pojam apsolutne zastare

To –po zakonu-postoji samo u kaznenom pravu

Kada se podnosi tužba za naknadu štete-mora se specificirati(a vi to niste napravili)-dakle specifikacijea štete-u danim iznosima

Npr

Polomljeni zub………………………….x kuna

Liječenje-………………………………….x kuna

Pretrpljeni strah…….. ……………… x kuna

Naruženost(ako je bila)…………….x kuna Itd……….. (što ide već po pojedinom slučaju)

Što se tiče snošenja troškova -da,vi (po sadašnjim propsima –vi snosite sve troškove do okončanja postupka-a tada   to –ovisno o uspjehu- naplaćujete od druge strane

Spominjete i popis imovine-da- to se javlja u postupku  ovrhe  -u postupku prisilne napla

Dolje  ispod dajem Vam neke izvode iz zakona –a kako je navedeno  

Izvod iz  Zakona o obveznim odnosima N.N. 35/2005

  Naknada štete

  Članak 230.

(1) Tražbina naknade štete zastarijeva za tri godine otkad je oštećenik doznao za štetu i za osobu koja je štetu učinila.

(2) U svakom slučaju ta tražbina zastarijeva za pet godina otkad je šteta nastala.

(3) Tražbina naknade štete nastale povredom ugovorne obveze zastarijeva za vrijeme određeno za zastaru te obveze.

Naknada štete prouzročene kaznenim djelom

Članak 231.

(1) Kad je šteta prouzročena kaznenim djelom, a za kazneni progon je predviđen dulji rok zastare, zahtjev za naknadu štete prema odgovornoj osobi zastarijeva kad istekne vrijeme određeno za zastaru kaznenog progona.

 (2) Prekid zastare kaznenog progona povlači za sobom i prekid zastare zahtjeva za naknadu štete.

(3) Isto vrijedi i za zastoj zastare

______________________________________

Ovo gore na okolnost da je potraživanje štete nastalo kaznenim djelom

___________________________________________

ius @ 22:39 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, rujan 23, 2011
From:  
Sent: Friday, September 23, 2011 4:14 PM
To: aa
Subject: ostavina

Poštovani

Očekujemo ostavinsko ročište iz pok. majke. Nasljednici smo nas tri sestre. Imamo dogovor da se nasljedstva odreknemo u korist mog nećaka tj. sina od jedne sestre. Zanima me dali to možemo riješiti na način da izjavimo kod javnog bilježnika da se prihvaćamo svog dijela i odričemo u korist nećaka (nije naveden kao nasljednik ) ili moramo prihvatiti svoj dio i onda to učiniti darovnim ugovorom?

 __________________________________________________________________________________

 Ne trebate nikakav  darovni ugovor-sve se rješava na  ostavini

Dati će te(sve sestre)istu  nasljedničku izjavu---Prihvaćam se svog nasljednog dijela u cijelosti iza pok. majke xy –te isti dio u cijelosti ustupam svom nećaku yx-...

Bilježnik će donijeti rješenje o  nasljeđivanju-a po kojem će –za jedinog nasljednika biti naznačen  Vaš nećak, te će po tom rješenju biti zapisan u gruntovnici  kao vlasnik predmetne  imovine  

ius @ 16:34 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, rujan 8, 2011
From:  
Sent: Saturday, September 03, 2011 1:37 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: upit o nasljedstvu zemljista

 

poštovani ,

imam 28g a na usmeni dar dobio sam zemljište kao nagradu OD  očeve tetke koja je bila u 100% vlasništvu parcele , no međutim kako je ona preminula a dijece nije imala niti se udavala njezina imovina se raspodjelila na ostale sestre (4) i brata, no kako moj otac i ja to obrađujemo već više od 18 g dali je potrebno čekati onaj rok od 20g  korištenja i dali se tada možemo upisat kao vlasnici. od spomenutih dijelnika nitko nije osporavao pravo da to nismo uživali svo to vrijeme. 

___________________________________________________________________________

Pogriješili ste

Trebali ste sastaviti neki ugovor o prijelazu vlasništva napismeno-

Pucate na dosjelost-no zaboravite to-dok ste vi obrađivali –ona je uredno upisana   kao vlasnik u gruntovnici –i vi ste  cijelo vrijeme znali da je to njeno vlasništvo.

Nema tu dosjelosti 

_________________________________________________________________________________

Imate  ovakav primjere(česti slučajevi) –jedan brat je u Australiji i uredno zapisan u gruntovnici kao vlasnik-drugi brat to obrađuje i skida plodove-I NIKAD NIKADA  NEĆE BITI VLASNIK  JER ZNA DA JE DRUGI BRAT UPISAN U  GRUNTOVNICU KAO VLASNIK-UOSTALOM I NE MORA ZNATI-BITNO JE DA JE OVAJ UREDNO ZAVEDEN U ZEMLJIŠNE KNJIGE

________________________________________________________________________________

Istina  pravo priznaje usmene ugovore- no morate to i dokazati tužbom.Katkad je to lako(ovisi o okolnostima konkretnog slučaja)-katkada je to „nemoguća misija“

No,ukoliko ste vi uvjereni u uspjeh-vi imate pravo dići tužbu To Vam nitko ne brani.Potpuno imate na to pravo.

_________________________________________________________________________________

Klonite se usmenih ugovora!!!

ius @ 19:58 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
From:
Sent: Friday, September 02, 2011 10:02 AM
To: ridert@optinet.hr
Subject: NAPLATA KREDITA IZ HIPOTEKE NA ZAHTJEV SUDUŽNIKA?

 

Poštovani,

Sudužnik sam na stambenom kreditu po kojem korisnik kredita neuredno podmiruje tražbine. Prije godinu dana zaprimila sam opomenu pred otkaz kredita za sudužnika u kojoj je banka navela da ako se u roku od 15 dana ne podmiri dug od 3 000 CHF, cijeli kredit će otkazat i učinit dospijelim. Obzirom da ja ne dobijam nikakve opomene niti sam u kontaktu sa korisnikom tog kredita, prošli mjesec uputila sam dopis banci u kojoj sam tražila stanje kredita te sam dobila odgovor da se dug povećao na 10 000 CHF(zanimljivo je kako još uvijek nije raskinut ugovor) i zahtjev da u roku od 30 dana dostavim prijedlog reguliranja dospijele tražbine (nedospijela iznosi 157.000,00 CHF). Ukoliko se ne postigne dogovor, pristupit će se naplati iz cijelokupne imovine svih sudionika iz kreditnog odnosa. Moje pitanje je sljedeće: Kako se ja kao sudužnik mogu osigurati, odnosno natjerati banku da se naplati iz hipoteke i mogu li meni sjesti na moju imovinu ako sam u izjavi potpisanoj kod JB dala pristanak zapljenje samo novčanih primanja?

_____________________________________________________________________________

Vi kao sudužnik niste u poziciji diktirati banci što će i  kako raditi u smislu naplaćivanja spornog kredita ona raditi Eventualno(da se našalimo).-vi možete pomoći banci ,a time i sebe-npr……. ako zaznate
Pročitaj kompletan post
ius @ 19:25 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, rujan 2, 2011
From:  
Sent: Wednesday, August 31, 2011 12:22 PM
To: ridert@optinet.hr
Subject: HRT pristojba

Zanima me mogu li tužiti (i što mogu dobiti samim time) HRT budući da sam odjavio svoj TV ali ne onako kako oni traže, (ovjera kod javnog bilježnika). Problem je u tome što sudac uporno traži 'zakon propisanu odjavu', a nigdje u Ustavu RH ne piše na koji način se odjavljuje TV. To je najobičnija odluka HRT-a koji je obična javna kuća. Da stvar bude još smješnija, ja sam pravno postao vlasnik kuće prije 2 mj. i to kuće koja nema priključka ni na električnu, ni na vodovodnu mrežu, a RTV pristojba se piše na ženi koja sve ove godine nije bila zaposlena i nema nikakva primanja. Po Ustavu RH ja sam u pravu, ali budući da sudac donosi presude po HRT-u nisam. Molim za savjet što je prije moguće budući da mi se bliži sljedeće ročište i što mogu (ako mogu) napraviti po pitanju toga.

____________________________________________________________________________

Relativno dosta ljudi se javlja  oko ovog pitanja-(uvijek  puni bunta-a koji nema razloga)-najčešći razlog tome buntu je  neznanje

Eto na primjer-vi stalno spominjete Ustav,kako sudac inzistira na—kako pišete…………..“ Problem je u tome što sudac uporno traži 'zakon propisanu odjavu', a nigdje u Ustavu RH ne piše na koji način se odjavljuje TV.“

Niste u pravu

Elementarno

Postoje pravni akti-a oni se zovu –zakoni…………pa tako imate Zakon o Hrvatskoj radioteleviziji N.N. 137/2010….a on u svome članku 36 stavak 1 piše

Članak 36.

(1) Osoba iz članka 34. stavka 1. ovoga Zakona ne plaća mjesečnu pristojbu ako prijamnik odjavi. Način odjave prijamnika i kontrole plaćanja mjesečne pristojbe utvrđuje HRT svojom odlukom.

(2) Osobe iz članka 34. stavka 4. ovoga Zakona oslobođene su obveze plaćanja mjesečne pristojbe za druge uređaje za prijam radijskog ili audiovizualnog programa (računala, prijenosni komunikacijski uređaji i sl.) koji služe isključivo u svrhu obavljanja djelatnosti kao i nakladnici radija i televizije za prijamnike koji im isključivo služe za kontrolu vlastitog emitiranog programa.

(3) Predškolske ustanove, osnovne i srednje škole oslobođene su obveze plaćanja mjesečne pristojbe za prijamnike koji im služe u svrhu obavljanja djelatnosti.

http://www.hrt.hr/index.php?id=186&tx_ttnews[cat]=91&tx_ttnews[tt_news]=101221&tx_ttnews[backPid]=185&cHash=26b8e8d86e

 gore iznad web hrt-gdje je propisan način odjave

ius @ 08:00 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
četvrtak, kolovoz 25, 2011
From:   
Sent: Wednesday, August 24, 2011 10:21 AM
To: 'aa'
Subject: krov i plafon

 

Poštovani,

Biti ću Vam jako zahvalan da mi odgovorite savjetom. Unaprijed Vam velika HVALA !

 Upravo tražim predračun za sanaciju zajedničkog krova koji je iznad mog stana, za

što znam da pada na teret svih suvlasnika zgrade, ali ne znam dali shodno Članku 3.

UREDBE O ODRŽAVANJU ZGRADA  ( NN 64/67 ), koji u prvom stavku navodi  i

plafone,, tj. dali u te predračune mogu  uključiti i predračun za sanaciju mog plafona

koji je oštećen zbog neodržavanja baš tog djela krova ?

_____________________________________________________________________________________________________

 Nemojte raditi ništa poprijeko.Pogledajte i vaš Međuvlasnički ugovor

Na svojim sastancima –recite problem i imenujte neko povjerenstvo –koje će izviditi stvar i dati svoje mišljenje ili  zatražite pomoć odg. građ  stručnjaka(najvažnije je da netko meritoran kaže da je stanje plafona izravno vezano za kvalitet krovišta.Ta meritornost  može biti  slaganje  stanara ili mišljenje građ. stručnjaka.Tada neče biti aps. nikakvih problema

Inače stanje vašeg plafona-(ne shvatite me krivo) ne mora odmah biti posljedica  lošeg krovišta

Ukoliko cilljate na prokišnjavanje-moglo bi se s velikom sigurnošću uzeti kao neka posljedica  krovišta…….no znate narav naših ljudi….uradite  neke pregovore i izvide prije toga

Ljudi to poštuju-vole biti obaviješteni- ne vole „veliku pamet i  samouvjerenost“

Bolje polako-bez ev. stvaranja nezadovoljstva

Znate………………………..“zašto baš njegov plafon,kako to ,tko je on tu i sl“

Pokažite takt-polako-s mirom obavijestite  suvlasnike

I vjerujem da ne će biti nekih većih nesporazuma

Ja bih tako

Vi kako hoćete

Znate kod upravljanja zgradom-upravitelji pred. stanara……na mnogim njestima………..ima dosta mutnih radnji…………………/naravno-ne govorim to za vas/

Imate u praksi i drastičnih slučajeva(a ljudi malo teže opraštaju-kada daju  svoj novac u zajedničku kasu)………..kada su predstavnik. stanara i upravitelj bahati,skloni kriminalu, krađi ,oglušuju se o  razmišljanja ostali stanara---namještaju poslove i sl- Pa dosta je toga pisano po novinama

I tada  „potekne“ nepotrebna rijeka-uvreda , sumničenja i svega ostalog

Pa ponekad i fiz. obračuna A ,vama to nije potrebno-složit će te se.

Eto to je moje razmišljanje

ius @ 20:31 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, kolovoz 24, 2011
From:   
Sent: Wednesday, August 24, 2011 12:29 AM
To: ridert@optinet.hr
Subject: krivotvorena diploma

ja sam kupi krivotvorenu diplomu konobara.

prijavljen sam kao konobar u prijateljevom restoranu.

to traje vec dvije godine.

netko je to saznao i prijeti nas prijaviti.  kakve su posljedice za mene i prijatelja

ima li kakvih olaksica ako bi se ja sam prijavila i gdje to mogu uciniti

zahvalan na odgovoru

 ______________________________________________________________________________

Radi se o kaznenom djelu-Krivotvorenje isprave-pravno i činjenično opisano u članku 311- stavak 1 Kaznenog zakona Republike Hrvatske

Istina,on se mijenjao ponešto-ali stavak 1/koji vas  tereti/ ostao je

Izvod iz KZ RH—(redakcijski pročišćeni tekst)NN 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04. i 71/06 i 110/07,152/08 

KAZNENA DJELA PROTIV VJERODOSTOJNOSTI ISPRAVA

Krivotvorenje isprave

Članak 311.

(1) Tko izradi lažnu ispravu ili preinači pravu s ciljem da se takva isprava uporabi kao prava, ili tko lažnu ili preinačenu ispravu uporabi kao pravu ili je nabavi radi uporabe,

kaznit će se novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine.

(2) Tko kazneno djelo iz stavka 1. ovoga članka počini glede javne isprave, domovnice, oporuke, mjenice, čeka, platne kartice ili druge isprave kojom se obavlja bezgotovinsko plaćanje, javne ili službene knjige koja se mora voditi na temelju zakona,

kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do pet godina.

(3) Za pokušaj kaznenog djela iz stavka 1. ovoga članka počinitelj će se kazniti

________________

Po istom zakonu propisana je zastara

Izvod iz Kaznenog zakona RH- NN 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04. i 71/06 i 110/07,152/08 

U članku 19. stavak 1. mijenja se i glasi:/Izmjena iz N.N-111/03-primjena 1 prosinca 2003/
Pročitaj kompletan post
ius @ 08:15 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, kolovoz 11, 2011
From:  
Sent: Thursday, August 11, 2011 11:17 AM
To: ridert@optinet.hr
Subject: pravni savjet

 

Poštovani,nalazim se pred razvodom braka.Prije 4 godine kupili smo kuću na kredit koji glasi na mene i ja ga otplaćujem preko plače.Dogovorno ja bih kuću ostavio supruzi s time da ona nastavi kredit otplaćivati.Međutim njena je plača premala za iznos rate (2730 kn).Dali nam možete pomoći kakvim rješenjem? Unaprijed hvala.

__________________________________________________________________

Kredit

Dogovorene rate

Namjera prebacivanja(ako banka dozvoli!!!!!!)

Prije ev. dozvole-banka traži uvid u plaću

Teško

Nikako

Pitanje svih pitanja je –ok-evo ti kuća –ali i kredit

A novaca za otplatu nema

 

Jedno moguće rješenje:Možete prodati kuću- kupiti nešto manje,a za razliku –otplatiti kredit

Ako je to izvedivo-neće biti" kraj svijeta"

 _________________________________________________________

Recite vi meni…………………..kako od ničega napraviti nešto

ius @ 12:49 |Komentiraj | Komentari: 0
 
Index.hr
Nema zapisa.